انا الان وزنى و اكون وطولى وكنت عاوز استخدم نظام رجيم فممكن اى نظام مم
انا الان وزنى 86 واريد ان اكون 71 وطولى 172 وكنت عاوز استخدم نظام رجيم فممكن اعرف اى نظام ممكن امشي عليه
إجابات الأطباء على السؤال
ارسل تفاصيل اكثر عن حالتك وراسلني على الايميل 1 2015-07-28 19:52:03
أخصائية تغذية سها فارس
تغذية