انا بعاني من النحافه ومحتاجه حاجه تقلل نسبه الحرق
انا بعاني من النحافه جربت كل حاجه وتقريبا وزني ثابت ومش بعاني من اي مشكله او اي مرض سبب لي ده محتاجه حل يقلل نسبه الحرق او يزيد من وزني بس ميكونش مضر ببي اي شكل او يعمل مايه
إجابات الأطباء على السؤال
المشكلة الحقيقية هي في عدم تناولك لاحتياجاتك الغذائية اليومية المناسبة لنشاطك الحركي ... عمرك و حالتك الصحية 0 2021-06-11 06:37:43
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية