انا طولي cm ووزني كيلو وانا نظام اكلي طبيعي وجبات يوميا ده غير اني باك
انا طولي 170 cm ووزني 57 كيلو وانا نظام اكلي طبيعي 3 وجبات يوميا ده غير اني باكل كتير جدا ومفيش زياده فى الوزن ممكن اعرف ايه السبب وايه العلاج السريع
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك مثالي فلا داعي للقلق اذا لم تعاني من مشاكل صحية. 0 2015-03-04 17:23:41
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية
ممكن ان يكون السبب مشاكل في الغدة الدرقية او في الامتصاص في الجهاز الهضمي ويمكنك عمل تحاليل للتاكد من ذلك, ايضا انصحك بممارسة رياضة لبناء العضلات فمن المهم ان تكون زيادة الوزن للذكور عضلات ايضا 0 2015-03-04 10:49:24
أخصائية تغذية سيرين البحيري
تغذية