ازاي اخس 15 كيلو من وزني
انا طولي 152 ووزني 75 عاوزه طريقه كويسه للوصول للوزن المثاليمع العلم الوزن متجمع فالبطن السن20سنه
إجابات الأطباء على السؤال
تقليل النشويات والسكريات والحلويات تنظيم وجبات الاكل شرب الماء ممارسة تمارين للبطن 0 2022-02-01 13:58:47
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية