انا ممتلئه من تحت ومش عارفه اخسر وزني وعملت دايت كتير بس مليت ومش عندي وقت للرياضه ولا المشي وكنت بفكر اخد اقراص الشاي الاخضر هل في خطوره منها ولو مفيش اخدها قد ايه بليز ساعدني
إجابات الأطباء على السؤال
ما رح تستفيدي منها ... الاستفادة الصحيحة بتكون بالنتظام الغذائي المعتدل والمتوازن والنشاط الحركي 0 2016-10-23 09:00:43
أخصائي تغذية محمد عطية
تغذية