انا نحيفه عندى وطولى ووزنى وعندى هرمون اللتين ومش عرفه اتخن ازاى
انا نحيفه عندى 29 سنه وطولى 160 ووزنى 50 وعندى هرمون اللتين ومش عرفه اتخن ازاى
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل اتباع برامج خاصه لزياده الوزن . 0 2015-12-30 11:27:25
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية
يفضل اتباع برامج خاصه لزياده الوزن .