انا وزنى وطولى مش عارف اعمل ايه وعايز انزل كرشى مش عارف
انا وزنى 120 وطولى 180 مش عارف اعمل ايه وعايز أنزل كرشى مش عارف
إجابات الأطباء على السؤال
استشير اخصائي تغذية ليساعدك في وضع نظام غذائي لتنزيل الوزن 1 2015-05-30 08:59:58
أخصائية تغذية الاء العطعوط
تغذية