انا وزنى واعانى من عسر هضم وحمى روماتزميه عيزه سبب وزنى الثابت ونفسى ا
انا وزنى 45 واعانى من عسر هضم وحمى روماتزميه عيزه اعرف سبب وزنى الثابت ونفسى اتخن مع ان شهيتى مفقوده وسعات باكل كتير ونفسى مفتوحه ومش بيبان عليا
إجابات الأطباء على السؤال
لازم تعالجي المشاكل الصحية اللي عندك لانه بعلاجها بتحسني من شهيتك بالاضافة الى تناول المكملات الغذائية حيث انها تحسن من الشهية 0 2015-09-20 13:28:45
أخصائية تغذية فاتن تميم
تغذية