انا وزنى وطولى وعندى عايزه ازيد وزنى لان جسمى مش بيزيد بالاكل بس عايزه
انا وزنى49 وطولى 160 وعندى 20سنه عايزه ازيد وزنى لان جسمى مش بيزيد بالاكل بس عايزه علاج
إجابات الأطباء على السؤال
اولا يجب التأكد من عدم وجود سبب مرضي أدى إلى النحافة باجراء التحاليل اللازمة 0 2016-06-18 21:12:53
أخصائية تغذية رناد قطينة
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
انا عامله كل التحليل معنديش حاجه بس هيا نفسى مش مفتوحه هوا دا بس