باكل كليو يوسفى فى اليوم هل كتر اكله ليه اضرار او فوائد
باكل 3 كليو يوسفى فى اليوم هل كتر اكله ليه اضرار او فوائد ؟
إجابات الأطباء على السؤال
طبعا المشكلة انه كده انت بتاهد سعرات عالية .. ثمرتين يوسفي صغيرتين = ٨٠سعر .. يبقى لو خدت عشرين كأني باخد ٨٠٠ سعر اضافي على وجباتي .. المحتوى الحمضي لليوسفي كمان ممكن يضر المعدة اللي بتعاني من الالتهاب.. 1 2016-02-01 23:13:31
أخصائية تغذية حنان فاروق
تغذية