طولي وزني حياتي كلها في الدايت نبي نقص وزن ومشكلتي في اكل المعجنات وال
طولي 157وزني75 حياتي كلها في الدايت نبي نقص وزن ومشكلتي في اكل المعجنات والخبزه ولما ناكل حاجه حاره ضروري ناكل حاجه حلوه بعدها. وعندي عشوائيه في الاكل وحياتي كل شغل كيف نظم كل
إجابات الأطباء على السؤال
انصح بزيادة عدد حصص الطعام الى ٥ او ٦ حصص في اليوم مع تقليل كمية الحصة الواحدة والاكثار من الخضراوت والسلطات وزيادة البروتين وتقليل الكاربوهيدارت مع ممارسة الرياضة 0 2017-09-27 21:59:11
الدكتور معاذ محمد صالح
طب عام