مشكلتي زيادة منطقة البطن والجناب
السلام عليكم عاوزة اخسس منطقه البطن والجناب والارداف وشد الترهلات مع العلم اني عامله حمية غذائية والعب رياضه في البيت ولكن مفيش اي نتيجه ولا نقص وزن وكمان عندي الشهيه مفتوحه جدا ياريت علاج بالحبوب وكريمات شد وتخسيس لاتي اعاني من حاله نفسيه وكمان يكون شي امن مش اني اخس اثناءالعلاج وارجع بعدتوقفه
إجابات الأطباء على السؤال
وعليكم السلامتناول قشور القطونا يوميا يسد الشهية كما ان قطع الكربوهيدرات هو شيء مهم جدا للتخلص من الكرش والجناب 2 2022-09-05 06:50:02
استشاري التغذية عمرو ابو صالح
تغذية
تعليقات الزائرين
Yara Alaa Yara Alaa
انا كنت باخد فتح شهيه واتخنت بس تطلعي بطن وجوانب والمفروض ان في مثبت اخدو عشاان اثبت جسمي اناةخايفه اخدو يثبت وكدا مش هعرف انزل بطني ؟
زائر زائر
السلام عليكم انا عندي 19 سنه وزني 52 وطولي 156 رفيعه جدا من فوق بس من تحت عندي الارداف والجناب زايدين وكلوا بيعلق عليهم ونفسيتي تعبت خايفه اخس اخس اكتر من فوق وهم ميخسوش وانا اصلا المفروض اتخن شوية عشان انا رفيعه بس انا بزيد من الجناب وفوق لا مش عارفه اعمل اي ياريت تقولولي حل لو سمحتوا