لو سمحتوا انا عملت تمارين تخسي الارداف والكرش من اسبوعين لحد انهرده وعايز ابطل فهل هتزيد اكتر ولا في حاجه تاني وايه الحل
إجابات الأطباء على السؤال
اذاتركتيها حاولي تعوضيها بالمشي لو بس ربع ساعة يوميا بكون ممتاز..وانتبهي لأكلك ما يزيد لحتى ما ترجع تنصح 1 2015-04-11 16:16:13
أخصائية تغذية سندس العبيدي
تغذية