محتاج ارفع مستوى حرق الدهون فى الجسم . لازاله الدهون على البطن فقط هل ادويه او اى حاجة من الصيدليه ؟
إجابات الأطباء على السؤال
استعمال عنصر الكروم والشاي الاخضر والرياضه تساعد على حرق الدهون . 0 2016-02-18 11:55:21
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية