وزن زايد ومش عارفه اخس
مش بخس خالص ووزني بيزيد وباكل مره واحده فاليوم ودايما عندي خمول وارهاق مشيت ع نظام الصيام المتقطع وبرضو وزني بيزيد ولعب رياضه فالمنزل وبرضو مفيش فايده ودايما باطني منفوخه
إجابات الأطباء على السؤال
لابد من متابعه أخصائي تغذية لعمل نظام غذائي مناسب يساعدك على الوصول الى للوزن المثالي بالنسبة للطول 1 2020-05-06 17:06:53
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية