تخسيس دهون بالتبريد
هل تخسيس الدهون بالتبريد لمنطقه معينه غير قابله للديت او الكرديو هل ليها مشاكل او اثار فيما بعد والدهون هترجع تاني في نفس المكان بعد كده
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا وسهلا بك .. نعم ترجع الدهون مرة اخرى لو ما ضبطت نظامك الغذائي 0 2022-06-16 10:13:38
استشاري التغذية عمرو ابو صالح
تغذية