والده اكتر من ٧شهور قيصرى توام وجالى تسمم حمل وبطنى كانت كبيره جدا وبعد الولاده ونزول الميه فى بطن وترهل كبير انا وزنى كان قبل الحمل ٥٥دلوقتى٦٣ هل بدايت وحزام بطن تروح ولا لا
إجابات الأطباء على السؤال
ان كنتي ترضعين سوف تتحسن الترهلات و ايضا تشققات الجلد و تبدا في الاختفاء في وقت قصير مع نهاية سن الرضاعة حتى بدون دايت لكن بدون رضاعة تحتاجين لتنظيم الاكل و تقليل النشويات و السكريات و الدهون و ممارسة رياضة بجانب حزام حراري 1 2019-06-05 12:39:27
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية