ازاي اقدر اتخلص من الكرش مع العلم انا مش تخينه بس للاسف عندي كرش وكده
السلام عليكم ازاي اقدر اتخلص من الكرش مع العلم انا مش تخينه بس للأسف عندي كرش وكده عاوزه اسرع طريقه للتخلص من الكرش وشكرا ...
إجابات الأطباء على السؤال
الاكل ببطء * 0 2017-02-08 15:36:32
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية
الاكل ببطء *
هل تعرفي ماهو سبب الكرش فد يكون سبب بعض الاطعمه او طريقه اكل الوجبات لذا تجنبي الاطعمه المنتجه للغازات متل البصل ،.... وعليكي تقسيم الوجبات الى5 وحياة صغيره والعمل ببطء 2 2017-02-08 15:36:14
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية