انا بعمل تمارين حرق دهون الارداف ولا اقل فى الوزن هل التمارين محتاجة وقت علشان تقللى وزنى ولا التمارين أصلا بتزيد الوزن ويدخل البروتين في العضلات
إجابات الأطباء على السؤال
طبعاالتمارين بحاجة للوقت لكن الاختيار الخاطئ لنوعية الطعام و ليس فقط كميته يعيق نزول الوزن 1 2017-06-14 03:27:26
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية