انا بلعب كورة قدم و باكل كتيروكنت باخد مكملات غذائيه ومش بتنخن خالص ممكن حل لاني نحيف
إجابات الأطباء على السؤال
لازم نتبع برنامج غذائي تحت إشراف متخصص بشرط عمل فحوصات معملية. ..للرياضيين برامج تغذية خاصة جدا 0 2018-10-13 13:12:01
الدكتور محمد خيري
تغذية
التغذي  الصحية وعصائر  الفاكهة  وزيادة عدد  الودبات
الدكتور حسن عبد الغني حسن خليل المحتسب
طب عام