انا بنت وعندى طولى سم ووزنى كيلو وعندى مشكلة فى منطقه الارداف وعاوزه ا
السلام عليكم .....انا بنت وعندى 16 سنه طولى 153سم ووزنى 48 كيلو وعندى مشكلة فى منطقه الارداف وعاوزه اخس من المنطقه دى
إجابات الأطباء على السؤال
يجب ممارسة الرياضة لتلك المنطقة، ويفضل استشارة مدرب رياضي. كما يفضل الحفاظ على الحركة الدائمة خلال اليوم وعدم الجلوس لفترات طويلة. 1 2016-06-04 08:28:28
أخصائية تغذية حنين الطويل
تغذية