انا بنت و عندي و محتاجه اتخن بس وزني مينقصش تاني و طولي و وزني و محتاج
دكتور انا بنت و عندي 19 سنه و محتاجه اتخن بس وزني مينقصش تاني و طولي 154 و وزني 43 و محتاجه حاجه تجيب معايا مفعول اني اتخن
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا بيكي اولا الادوية بيكون ليها اثار جانبية و هي اساسا مش حاجه مرجح بيها. الافضل انك تاكلي في اليوم من 6 ل 8 وجبات ممكن تجيبي كمان غذاء الملكات مع عسل و تاخدي منه كل يوم معلق الصبح. اشربي ميه كتير على الاقل 8 اكواب. حاولي تتمشي كمان و تعملي رياضه حفيفة عصير البرتقال قبل الاكل بنص ساعة بيفتح الشهية 2 2017-06-20 23:14:54
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية