انا حامل في الشهر التاني مابحب البيض ني ان استبدل البيض بالحليب يوميا
دكتور انا حامل في الشهر التاني مابحب البيض هل يمكنني ان استبدل البيض بالحليب يوميا ؟؟؟؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
البيض مفيد لكنه يحتوي على نسبه عاليه من الكولسترول وكثرته مضره يمكن استبداله بالحليب لكن حاولي تناوله لو مرتين اسبوعيا 1 2015-04-06 16:50:58
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية