انا طولي ووزني و ماالوزن المثالي لي
انا طولي 155 ووزني 47 وعمري 18 ماالوزن المثالي لي
إجابات الأطباء على السؤال
1. وزنك ضمن المعدل الطبيعي اقل وزن مناسب لك 43 و اكثر وزن 60 انصحك بالحفاظ عليه او زيادته قليلا.
الدكتورة رونق خضور
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
انا طولي ١٥٥ وزني ٤٧ عندي ١٨ سنه عايزه اتخن ابقى ٦٠ كيلو عشان خاسه اوي اتخن ازاي