انا عايز جدول غذائي لتخسيس منطقة البطن والارداف انا وزني ك وطولي سم
سلام عليكم انا عايز جدول غذائي لتخسيس منطقة البطن والارداف انا وزني 77 ك وطولي 170سم
إجابات الأطباء على السؤال
في هذه الحاله أنصح بعمل رياضة خاصة بمنطقة الأرداف مع التقليل من النشويات كالخبز والارز، وعدم شرب الماء أثناء تناول الوجبة 5 2015-04-22 16:16:08
أخصائية تغذية وفاء العمايرة
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
السلام عليكم انا عايزه جدول غذائي او تمارين رياضيه مناسبه لتقليل منطقه البطن انا وزني ٥٢ وطولي ١٥٠ وكم عدد الايام المناسبه لعمل الرياضه
زائر زائر
أنا عايزة نظام غذائي للبطن لسن 12 وزني 70طولي154