انا عندي انسه عملت عمليت حزام معده و خسيت و ال كان قايلي امشي كيلو لكن
انا عندي 29 سنه انسه عملت عمليت حزام معده و خسيت و الدكتور كان قايلي امشي 3 كيلو لكن بعد فترة كسلت و بعدها رجعت تاني عايزة اعرف اعمل ايه عشان اخس و زهقت من الرجيم...
إجابات الأطباء على السؤال
ارجعي للتمارين الرياضيه 1 2015-01-02 21:10:58
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
ارجعي للتمارين الرياضيه