انا عندي وزني وطولي بس عندي كرش ممكن اخد ايه ممكن ينزل الكرش دا
انا عندي 23 سنه وزني 58 وطولي 159 بس عندي كرش ممكن اعرف اخد ايه ممكن ينزل الكرش دا؟
إجابات الأطباء على السؤال
الابتعاد عن المشروبات الغازية، والمعجنات والاطعمة الغنية بالدهن يساعد على تقليل الكرش بالالضافة الى ممارسة الرياضة 1 2015-11-18 09:56:58
أخصائية تغذية رناد قطينة
تغذية