انا كنت عاوزة ينفع اكل عسل اسود او احلى بيه بدل السكر وانا بعمل رجيم و
انا كنت عاوزة اعرف ينفع اكل عسل اسود او احلى بيه بدل السكر وانا بعمل رجيم ولا لازم عسل ابيض؟ سؤالى التانى انا باخد كبسولات حديد ينفع اخدها بعد الاكل ولا لازم قبل الاكل .
إجابات الأطباء على السؤال
العسل الأسود غذاء عالي القيمة الغذائية ويعتبر خير غذاء للفقراء والاغنياء وذلك لمحتواة من مركب الحديد حيث يعطي كيلو جرام من العسل الاسود 61 مللجرام من الحديد. 0 2011-03-21 10:07:34
طاقم الطبي