انا وزني عايزه انقص وزني هو زاد بعد الولاده من سنتين اريد نظام صحي لان
السلام عليكم انا وزني 62 عايزه انقص وزني هو زاد بعد الولاده من سنتين اريد نظام صحي لانقاص 5ك
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل مراجعه اخصائيه تغذيه لعمل برامج خاصه حسب العمر والطول والوزن . 0 2015-12-15 12:47:08
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية