انا وطولى ووزنى ومش عارفها خس واكترمنطقه ملينه فيه هى الارداف ممكن الح
دكتور انا عمري14وطولى156 ووزنى 65 ومش عارفها خس واكترمنطقه ملينه فيه هى الارداف ممكن الحل انى اخس
إجابات الأطباء على السؤال
يبدوا ان مشكلتك الاساسيه هى قلة الحركه وليست مشاكل مع الاكل
لذلك لابد من التركيز على الرياضه مع الالتزام بنظام غذائى صحى فقط
الدكتور اسامه محمد
تغذية