عايز اخس ومش عارف ابدء ازاى : ليا كام سعر حرارى فى اليوم - اوزعهم ازاى - حديد ولا كارديو - ولو شغلى بالليل يبقى اكل ازاى - اكل كام وجبه في اليوم - واكل ايه قبل التمرين وبعده
إجابات الأطباء على السؤال
علشان تخس يجب ان تراجع اختصاصي تغذية لوصف نظام غذائي خاص بك بناءا على تفاصيلك من عمر ووزن وطول وبعض التفاصيل الصحية الاخرى التي يجب اخذها بعين الاعتبار والالتزام بالتمارين الرياضية بشكل مستمر ولا يقل عن 5-6 ساعات اسبوعيا بالكارديو وبامكانك توزيع وجباتك من خلال النظام حتى لو كانت ليلا 0 2017-03-04 13:29:28
طاقم الطبي