كنت بتبع نظام وخسيت ١ ك وقعدت بلغبط في الاكل وكنت بخس وبتخن ودلوقتي مش
كنت بتبع نظام وخسيت ١5 ك وقعدت سنة بلغبط في الأكل وكنت بخس وبتخن ودلوقتي مش قادره اشبع شهيتي مفتوحة دايما، الاحساس ملازمني لمدة اسبوعين او اكتر وتخنت 3 ك ماذا افعل لسد الشهية
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل اتباع حميه خاصه لتخفيف الوزن وعند الوصول للوزن المناسب يفضل عمل بنامج خاص لنثبيت الوزن لتجنب اي زياده اخرى على الوزن . 0 2016-08-01 10:58:31
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية