كنت عايز اسئل هو انت لو جبت حليب و كسرة علي بيضه و قلبت و شربت دا غلط علشان الجيم
إجابات الأطباء على السؤال
البيض غير المطهو جيدا قد يسبب الاصابه ببكتيريا السلامونيلا بالبرناج يعتمد اضافه اي ماده على كميه السعرات و الفيتامينات و المعادن و يجب حساب هذا البيض و الحليب حتى لا يؤثر على البرنامج 1 2017-03-14 08:18:19
أخصائي تغذية محمد العجيمي
تغذية