لو سمحت انا من النوع لما بنفعل باكل اكلات كتير وغير صحيه والفتره دى مريت بفتر ضغوط نفسيه وبعد ماكان وزنى 60 بقيت 75 اعمل ايه عشان اسيطر علي نفسي وانزل وزنى
إجابات الأطباء على السؤال
اثناء التوتر يجب منع نفسك من تناول الطعام ويمكن الخروج من المنزل او الابتعاد عن المطبخ او النوم والتركيز على الأغذيه قليلة السعرات الحرارية مثل الخضار وبعض المشروبات مثل الشاي الأخضر والقرفه 1 2015-06-27 08:37:14
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية