ممكن اخذ دواء الكورتيزون عشان اتخن؟
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا بك ... الكورتيزون هو دواء لامراض معينة ومن الخطير ان تقومي باخذ اي نوع من الادوية بدون استشارة الطبيب لذلك يفضل بمراجعة طبيبك 0 2015-11-14 15:00:35
أخصائية تغذية ايمان محمد حسن الحشكي
تغذية
تعليقات الزائرين
b b
بقالي سنتين باخد دوا كورتيزون اسمه بريدسول فورت عشان اتخن باخده اسبوعين وابطله تدريجي وارجع اخده تاني لما اخس بعد شهرين تلاته ودلوقتي شعري بيقع و انا شاب عندي ٢١ سنه هل ده بسببه ؟ هل ممكن يكون سببلي ماكل صحيه انا مش واخد بالي منها؟