هل كريم الفلفل لتنحيف وحرق الدهون امن وليس له أضرار
إجابات الأطباء على السؤال
مفيش اعراض جانبيه لكن تاثيره ضعيييييف جدا  الافضل منه التفتتيت بالكافيتيشن  والجلسات الموضعيه 0 2018-12-26 15:59:32
الدكتور اسامه محمد
تغذية