وزني 63 وطولي 164 منطقه البطن والظهر عندي مش بينزلو مع باقي الجسم
إجابات الأطباء على السؤال
تحتاج الى عمل جلسات تخسيس موضعى باستخدام اجهزه خاصه وليس عن طريق الانظمة الغذائيه 1 2018-12-20 11:04:16
الدكتور اسامه محمد
تغذية