يا انا وزنى نازل جد وطولى وكل التحليل كويس انا عايز تكتب ادوية مقوية ب
يا دكتور انا وزنى نازل جد 48 وطولى 165 وكل التحليل كويس انا عايز تكتب ادوية مقوية بليز ضرورى
إجابات الأطباء على السؤال
لا انصح بتناول اي ادويه ولكن اللجوء لطرق صحيه ويفضل زيارة اخصائي تغذيه 1 2015-01-22 22:17:15
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية