اختى عملت تحاليل سكر والتحاليل اتلخبطت مع تحاليل واحده تانيه عندها السكر ومن بعدها افتكرت انى عندها السكر واخدت انسلوين 4 او 5 مرات هو ممكن يجلها السكر بسبب الغلط دا
إجابات الأطباء على السؤال
إذا كان الجرعات خفيفه مفيش مشكله بإذن الله 0 2017-08-31 10:36:35
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية