اخذت تركيبة ادويه لزيادة الوزن ويزيد وزني وهي تتركب من دوا ديجستين ودايجينورم ودواء داي_ايز وزجاجتين من دواء اورازون ارجو معرفة ان كانت مضره ام لا مع العلم ان وزني بيزيد
إجابات الأطباء على السؤال
لا انصح بتناول الادوية لزيادة الوزن، وانصح بتناول الأغذية التي تحتوي على سعرات حرارية عالية مثل الخبز والأرز، وتناول مكملات غذائية بين الوجبات بعد استشارة المختصين عن الاسم التجاري الآمن 1 2015-04-19 07:14:34
أخصائية تغذية وفاء العمايرة
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
وزني ٦٠ طولي ١٦٥ وباخد التريكتين والكلاتي زايده وياكل حلاوه بعسل اسود وزني دلوقتي ٦٢ ثابت مبيتغيرش انا عاوزه ٧٠ مش عارفه اعمل ايه