اريد زيادة وزني انا وطولي وزني وانا بهاذ الوزن سنوات
اريد زيادة وزني انا ابلغ من العمر 29سنة وطولي 177 وزني 61وانا بهاذ الوزن منذ 8سنوات
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن المثالي من 70 الي 75 كيلو ولازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة لازم يكون فية تحاليل طبية زي تحاليل الغدة الدرقية وصورة دم كاملة مع دهون الدم ووصف أدق برنامج غذائي صحي ومتوازن 0 2018-12-11 12:11:26
الدكتور محمد خيري
تغذية