ازاى انزل وزنى سريعا علما بان لسة شهر على زواجى ووزنى كيلو وطولى انا ل
ازاى انزل وزنى سريعا علما بان لسة شهر على زواجى ووزنى 140 كيلو وطولى 193 انا لا اعانى من اى امراض وعلما بانى وزنى عند 120 بيبقى مقبول جدا عاوز انزل وزنى بسرعه اعمل ايه
إجابات الأطباء على السؤال
النزول بسرعه سوف تكسبين الكم الذي فقدتيه مرتين بعد فتره وجيزه 0 2017-03-01 13:03:16
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية