زياده وزن الارداف و الجناب
استفسار دكتور انا عندي مشكله مهما حاولت دايت و رياضه و نظام تخسيس الارداف مش بتخس و انا وزني 65 طول 155 بس كل تراكم دهون ف الارداف و الجناب و تابعت مع دكاتره و مفيش نتيجه مرضيه عايزع حل او هل ادويه بتخسس تكون امنه ؟؟ ارجو الافادت
إجابات الأطباء على السؤال
مارسي الرياضة وقللي من تناول الدجاج 3 2023-01-20 20:40:13
أخصائية تغذية زينة شبيب
تغذية
مارسي الرياضة وقللي من تناول الدجاج