زياده في الوزن وعايزه اخس
اعاني زياده في الوزن وعايزه اخس اعمل ايه ؟وتعبانه اووي
إجابات الأطباء على السؤال
الحل ببساطة هو إتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني . 1 2020-03-16 12:14:23
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
يمكنك اتباع نظام غذائي يعتمد علي تقليل النشويات او الغائها
2 2020-03-05 17:11:58
الدكتور ولاء نصر الغيطاني
تغذية