استشاري تغذية وزيادة وزن
اعاني من فقدان الوزن وفي اوقات مش بكون جعانه واوقات تانيه بكون جعانه جدا مش مستقره على حاجه محدده وزني ثابت مش بيزيد ارجو الرد شكرا
إجابات الأطباء على السؤال
تعتمد على كم فقدتي من الوزن و هل هذا نقص مستمر أم ابتداء من مده زمنيه قصيره 1 2020-06-05 09:40:56
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية