اعاني من نحافة شديدة وزني ٥٠ كيلو وطولى ١٧٢ وفقرات ضهرى بتبان لما اتنيه ومهما أكل مش بيبان ولا بزيد ف الوزن ما العلاج
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي 0 2018-04-30 18:45:59
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي