اخس من غير نقص في اى فيتامينات او كالسيوم او اى نوع من العناصر
اعنى من السمنه انا طولى 150سم ووزنى 73كيلو بس انا عملت عملية من اربع شهور فى رجلى تقويم عظام لأنى عندى تقوصات ونقص في كالسيوم و فسفور وعايزه اخس من غير ارهاق لعظمى و من غير نقص في الكالسيمات
إجابات الأطباء على السؤال
إتباع نظام غذائي صحي هو الحل . 0 2020-02-23 12:00:29
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
إتباع نظام غذائي صحي هو الحل .