افضل برنامج غزائي لزيادة الاخصاب ونقص الوزن وزني كيلو وطولي
افضل برنامج غزائي لزيادة الاخصاب ونقص الوزن وزني 120 كيلو وطولي 160
إجابات الأطباء على السؤال
لازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة لازم يكون فية وصف برنامج غذائي غني بالمكسرات والأسماك والخضر والفواكة 1 2018-10-24 22:59:05
الدكتور محمد خيري
تغذية