انا اسال هل العسل الاسود مع الليمون ع الريق مفيد للانيميا وهل يسبب زيا
السلام عليكم انا اسال هل العسل الاسود مع الليمون ع الريق مفيد للانيميا؟وهل يسبب زيادة في الوزن لاني اريد تخفيض وزني مع العلم اني ازن 88كغ وعمري 31 سنة و شكرا
إجابات الأطباء على السؤال
وعليكم السلام ان العسل الأسود مع الليمون مفيد جدا لعلاج فقر الدم الأنيميا لاحتواءه على كميه كبيره من عنصر الحديد لكن يحتوى ايضا على السعرات الحرارية العاليه التي تسبب زياده الوزن 1 2015-04-08 19:38:07
الدكتور علي عبادة جياد
طوارىء
تعليقات الزائرين
Raafat Rassmy Raafat Rassmy
لو سمحت هو في حاجه اسمها خلطه عسل نحل طبيعي بتزود الوزن وبتمنع الانيميا بتزود الوزن وبتضبط الجسم ولا ده حاجه مش موثوق منها