انا اعانى من الوزن الزائد عايزة اخص عمرى وكمان عايزة علاج للزوائد الجل
انا اعانى من الوزن الزائد عايزة اخص عمرى 37 سنة وكمان عايزة علاج للزوائد الجلدية الرد بسرعة ارجوكم...
إجابات الأطباء على السؤال
يجب معرفة السن والطول والوزن والحالة الصحية العامة حتى يتم عمل برنامج غذائي صحي وعموما يمكن تقليل كمية الدهون النشويات والسكريات وزيادة كميةشرب الماء والمشى وزيادة اكل الخضروات والفاكهة وممارسة الرياضة بانتظام والانتظام في مواعيد الأكل والشرب وممكن عمل جلسات تخسيس موضعى لازالة الدهون في مناطق تجمع الدهون 1 2017-08-21 11:25:13
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي